Kjøpshjelp

Her finner du alt du trenger å vite i forbindelse med kjøp av våre produkter enten du er privatperson, fra institusjon eller en bedrift. 

Butikken er åpen for alle.

Hvordan bestille varer ?

For å bestille våre varer bruker du enklest vår nettbutikk. 
Bestillinger kan også sendes per e-post: post@ronda.no

Handlevognen er tilgjengelig øverst på høyre side av butikken. 
I handlekurven kommer det opp automatisk privatkunde. Er du bedriftskunde må du bytte til dette i kassen. 

I kassen registrerer du deg som kunde og velger hvordan du ønsker å betale for varene.  
Når du har gjennomført din bestilling vil du alltid motta ordrebekreftelse på e-post.

Hva koster det å få tilsendt varer?
Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme i kassen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m. Frakt kostnad er minimum kr 99.- 

Spørsmål om din ordre og levering?
Har du spørsmål vedrørende din bestilling/levering kan du svare direkte på ordrebekreftelsen du har fått på epost. 
Hvis ikke ring kundeservice på telefon (+47) 51 58 87 80

Hva er leveringstid?
Alle lagervarer blir sendt ut i løpet av 1-3 arbeidsdager etter bestilling. Dersom varene er forsinket utover en uke vil du få beskjed om dette. 

Produkt som jeg ønsker å kjøpe finnes ikke i nettbutikken. Hva gjør jeg?
Vi har større utvalg og varianter av produkter/hjelpemidler enn det som er tilgjengelig i nettbutikken. Finner du ikke produktet du søker, ring eller send oss en epost og vi kommer tilbake med produktinformasjon og ett pristilbud.

Jeg har problemer med å gjøre bestilling og betale med kort. Hvordan løser jeg det ?
Får du problemer med å gjennomføre en bestilling kan du kontakte oss på Tlf. 51 58 87 80, eller send oss en mail: post@ronda.no

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×